söndag 7 juni 2009

Hej o Hå

haha han ramla precis när ja tog kortet blev lite coolt.. Han fick inte ont..
ute o går=)
så här ser man ut efter en timme med vattenpölar =)


Ja vad säger man om denna dag?=) den har varit hur bra som hälst förutom Hampus trots utbrott han får i mellan åt har den varit underbar=)Gjorde fläskfile i smördeg o potatisgratäng bea sås vitlöksbröd o sallad de blev super gott=)Men de brukar bli så där jätte gott när ja o Nicke gör maten tillsammans=) Hampus tyckte de va skit gott han satt o åt i 40min han=)! Har varit ute o gått ja Hampus Nicke o Diva plaskat massa i vatten pölar=) Hampus tycker de är så kul o helt ärligt tycker ja nog att de är lika kul=) Efter en timme va vi hemma igen.. sen har vi inte gjort så mycke vettigt.. bara lekt o haft besök av Foffa o Jonas=)


tjugo i sex ikväll fick Mikaela sin bäbis=) mys... vi va beräknade samma dag som är i morgon=) de va en ganska tidpunktlig liten krabat=))) På onsdag blir de min tur att gå bäbis=) då blir de bara tre dagar i mellan dom.. så ja mikaela får nog åka hem lagom när ja ska in=) de hade ju varit kul att ha henne på BB samtidigt=)


Hampus har en trots period nu så fort han inte får som han vill blir han skit arg lägger sig på golvet o skriker oså skriker han i 100år,... han är faktist ganska söt då=)

Kan inte riktigt förstå att på Onsdag OM TRE DAGAR har jag ett barn till? känns skit konstigt? Känns bra att Nicke ska vara hemma första månaden så man hinner komma in i de hela så man är två som kan fixa o greja o känner ja min svärmor rätt så kommer hon också vara här så fort hon får chansen=) de gör mig absolut ingenting tycker om att ha henne här är glad att vi har en bra relation... =) Är nyfiken som bara den nu på va de är för kön?=) varför är man de? jag menar jag kommer ju inte älska bäbisen mindre för vilket kön den har..

Nicke han är underbar de va så mysigt att kolla på film bara han o jag igår även fast han somna fort=) idag har vi bara myst lagat mat skrattat o lekt runt med Hampus=) har varit toppen.. de är så roligt när hela familjen har kul o skrattar o gör knasiga saker=)

Inga kommentarer: