söndag 7 juni 2009

Tre Dagar!!

Hampus på g till affären idag=) skit kul o plaska i vatten pölar=))

Nicke o Hampus igår=)

Milan o Hampus igår=)


Igår skulle vi till stan en sväng o köpa baby mössa o strumpor åt Hampus någon äter upp dom för han..=) elle så är de bara ja som aldrig hittar igen dom=) a hur som hälst Affe, Milan, S, Foffa, Erika Nenya Niko jag Nicke o Hampus åkte upp.. hittade två mössoor men inga strumpor men där imot köpte ja ny mascara=) sen drog vi allihoppa o käka de blev trångt men de gick=)) sen skulle vi åkte till något ställe där man kan spela o så finns de lekrum o sånt för barnen.. men ja Nicke o Hampus åkte hem då min son inte var på humör men dom andra åkte dit.. när vi kom hem käkade Hampus sen lekte vi tills de va dax för honom att sova.. ja o Nicke satt o surra ett tag sen satte vi på en film Nicke somna efter 20min typ men jag tittade klart första gången de inte är ja som somnar=)! haha., I morse va de Nickes morgon o ja sov enda till halv elva=) så skööönt.. har sovit så dåligt dom sista nätterna.. vid tolv gick vi till affären köpte fläskfile smördeg o lite sånt ska göra de till mat med potatisgratäng o bea sen när Hampus har vaknat.. han va skit trött när vi kom från affären så han gick o la sig på en gång... Nicke håller på o grejar med sin datan jag sitter här medans o glor lite=)!


Nu är de bara tre dagar kvar tills den lille kommer till världen.. börjar bli lite små nervös men tror att de är för att jag trodde att den skulle hoppa ur igår kväll.. men som tur va så har de slutat gör ont.. är ju helt inställd på att den kommer på Onsdag har inte funnits en tanke på att den kan komma tidigare... A men jag tror den håller sig inne tills onsdag=)!

Inga kommentarer: