lördag 27 juni 2009

någon dag sen

Ja nu har ja inte bloggat på några dagar men har inte orkat=) Vad har jag gjort? i torsdag var jag bara hemma gjorde inte så mycke Nicke o Hampus va o bada jag hade ingen lust att följa med efter som att jag varken får sola eller bada då kändes de ganska onödigt... Igår va ja med barnen på stan på förmiddan sen kom Nickes mormor o morfar=) de va trevligt=) dom hade köpt kläder åt både Maya o Hampus jätte fina..=) Idag har ja Nicke Hampus o Maya varit i badhusparken de va mysigt=) Hampus hitta två tjejer han flörta in sig hos så han fick kasta pinne med deras hund=) han va super nöjd=) Krille Steffe Julia Jonas o Svea kom också upp gick o käka med dom sen åkte killarna o Hampus o bada jag Julia Svea o Maya åkte hit... Svea va jätte arg på bussen till slut säger mäniskan som stod brevid med vagn är det eran unge? ja säger Julia ska du inte trösta henne? ne säger vi man får inte ta upp barnen ur vagnen o för de andra blir de bara 7 reser värre om man tar i henne när hon är så där.. Människa titta på oss som vi vore utomjordingar.. men vad hjälper när ett barn tycker de är varmt? och är trött på de?! INGET!!! för de andra må barn få skrika utan att man gör värdens grej av de... A alla har vi olika syn på hur man ska göra med barn..

I morgon får vi se vad som ska göras.. har ingen ide just nu? någon annan som har?

1 kommentar:

angelica sa...

Okejj, skönt att veta att man iallafall inte är ensam om att tycka att folks ungar kan vara fula..
Förresten, vad har du för vagn nu till den lilla? har du syskon vagn?
KRAM