söndag 28 juni 2009

Fin väder





Maya o Hampus Nyfödda=)




Ja idag är de fin väder de ser ut att fortsätta vara fint några dagar till.. Tyvärr tillbringar jag dagen inne då Maya tycker att de är jobbigt att vara ute.. Nicke är o Badar med Hampus o massa vänner till han.. tanken va att jag o Maya skulle följa med men med tanke på hur arg hon va igår när vi va ute så ångrade ja mig o stannade hemma.. får ju endå inte bada eller sola .. Hampus vaknade på helt fel sida idag så tur för mig att Nicke gick upp med han... hörde hur dom blev osams bra många gånger o Hampus skrek mamma mamma som att jag skulle rädda honom=) haha.. Får se när dom kommer hem.. vet inte riktigt vad jag ska göra för mat idag.. förslag? Maya sover nu första gången sen vi gick upp annars har hon suttit fast i min tutte typ..

Funderar på om jag ska ringa bror min o be han rita en tatto åt mig med barnens namn .. Han är ju så otroligt duktig på att rita o fantasin hans är de inge fel på heller.. själv kan jag varken rita eller komma på något bra=) vet vart den ska sitta tror ja iallafall.. ska nog höra lite vad bror tycker=)!Hoppas han vill rita lite åt mig=)! Hoppas..=))


Ne nu ska jag fortsätta kolla på Unga Mödrar

1 kommentar:

Tina sa...

Grattis till flickan! :) Hoppas att allt är bra med er alla! Kram