tisdag 7 juli 2009

Besök


Igår kväll glodde ja o nicke på film elle ja vi försökte iallafall Maya va lite kronglig men till slut somnade hon vid kvart över elva... sen sov hon enda till tre i morse=) Nööjd.. så åt hon sen sov hon till halv sex sen till 8 sen till halv tio då va hon vaken o skulle kolla runt=)! Hampus vaknade vid tio Emma o Gabriell kom vid elva tror ja hon va de va trevligt med lite besök=))

Båda barnen sover nu Nicke är o handlar välling glömde skriva upp de när Nicke va o stor handla=)

Ja idag blir de nog inte så mycke gjort tror ja.. känner mig seg.. ska nog små städa lite ... Hampus stövlar är fortfarande spårlöst borta så ja må åka o köpa nya .. tänkte göra de idag men de blir nog i morgon istället...


Igår när jag va på gläntan kom de en tjej som hade fem barn o hon va så himla duktig o få ihop allt hon kunde verkligen göra 100saker samtidigt jag va hur impad som hälst... fem barn o den äldsta va 6-7år skulle jag tro... ja hade då inte klarat av de .. elle ja kanske man kanske kommer in de?=)

ne ska kolla va ni andra har skrivit=)

2 kommentarer:

emma sa...

ja, det var kul att jag fick komma å se hur er lägenhete såg ut... exakt som pappas:P hah. Ja den där kvinnan men fem barn kan hon! fast barnen verkligen otroligt snälla också :)

Macknow sa...

Hej hej! Hoppas allt är bra med er! Jag har ju köpt en liten gröt till Maya som hon måste få innan hon växer ur det.