måndag 6 juli 2009

Dåliga uppdatering



Ja nu har jag inte skrivit på ett bra tag.. har haft lite jobbiga nätter o dagar för den delen så har varken haft ork eller lust att blogga.. men ja nu skriver ja lite..

Emilia o Erik har varit här på besök för några dagar sen helt underbart att träffa dom.. =)) Snart är de dax för Emilia o Anders att få sitt andra barn=) myys.. Vi satt o tala tala sprang efter barnen talade sprang lite till.. Maya sov ju så klart hela tiden medans dom va här... men ja dom hinner träffa henne fler gånger då kanske hon är lite mer social=)!

Jonas o Julia har skaffat hund en amstaff som heter Trojja... va ute o gick med dom för några dagar sen diva o Trojja digga varandra=) Trojja va lite rädd först men hon tuffade på sig ganska snabbt..=))

Igår va de kalas Milo fyllde 2År=)) stor killen de va jätte trevligt... men hampus hade inte sovit så han blev sur o tvär så vi gick hem efter en o en halv timme.. men de va gott fika o trevligt sällskap...

Idag skulla ja till stan men de hela började med att jag inte hittade hampus stövlar (har fortfarande inte hittat dom) så blev hur stressad som hälst så ja glömde allt jag skulle ha med mig till stan sprang till bussen han precis men då va de redan fult med vagnar så ja tänkte att jag skulle gå till hållplatsen innan ja då va ja för slö för buss nummer två han åka förbi innan jag han fram så då sket jag i de o gick till familje centralen istället.. när vi kom var de bara vi där men efter en halv timme började de rulla in folk=)! gick hem vid tolv Hampus fick gå o lägga sig o sover fortfarande.. Maya sover också Nicke är på stan ja är helt själv .. skulle behöva plocka lite men orkar verkligen inte.. usch.. är lite små sliten känner jag.. men ja de får bli en tidig kväll ikväll.. nu vakna min lilla son hej då

Inga kommentarer: