tisdag 28 juli 2009

BVC MAYA






Idag började dagen halv nio jag kände mig som att jag nyss somnat mycket berodde nog på att min älskade nicke snarka som mor sin inatt o för att jag inte hade någon mat alls till maya o innan jag fattade de tog typ 100år för att jag va så trött sen när jag fatta de va de bara att springa o hämta flaskan.. har inte heller haft någon spec mängd idag på dagen heller så de har blivit flaskan mäst hela dagen.. så ja de blir nog ingen ammning länge till...

tillbaka till dagen gjorde ordning Hampus straxt efter att jag va klar med honom vaknade Maya gjorde ordning henne mötta Amanda sen gick vi till Bvc Maya skulle på läkar besök 10.30 stod de på min lapp men ja efter att vi hade suttit där i 40min frågade jag Bvc sköterskan då visade de sig att de va 14.20 så de var bara att gå hem igen... vi satt ute ett tag men så började de spö regna så vi gic in gav hampus mat sen va de dax att sova midda maya somnade vid 10.45 o sov till 14.10 då väckte jag henne för läkar besöket hampus väckte jag 13.50 han va lagom glad på mig eller inte... Läkar besöket gick jätte bra hon hade inte gått upp så mycket kommer inte ihåg 5400 vägde hon va lika lång som sist 56cm läkaren tyckte att hon va väldigt stabil för sin ålder o Maya hon bara log o talade med henne hela tiden.=) goa Maya=))<3¨¨


Amanda åkte hem en stund efter de Emilia va här o hämta henne så la jag maya sen städade jag o Hampus toaletterna han är så duktig..=) sen va de dax att laga mat o lagom när nicke kom hem va den klar=)sen gick vi ut hela familjen en stund... duschade hampus la han sen plockade vi undan allt efter dagen nu sitter jag här maya sover i vagnen har gjort de i snart tre timmar.. de är så skönt att hon har kommit till ro o sover som bäbisar ska göra istället för att vara vaken 24/7 nu sover hon drygt 18-19 timmar på ett dygn o hon är bra mycket roligare att ha med att göra..

Inga kommentarer: