måndag 27 juli 2009

Vilken kväll







Lördagen började med en sväng med barnen o svärmor på stan.. nicke o Krille mötte oss där lagom vakna dom va på stråket på fredan.=) tror inte riktigt dom va nyktra en=) jag hittade en tröja Elaine hittade sju tröjor o nicke hittade tre.. =) efter stan åkte vi hem barnen sov så jag hoppade in o gjorde mig klar för kvällen..=) vid fem åkte jag till Henke o Amanda där blev ja bjuden på tacos=) gott.. tog mig en cider till de=) sen drack vi o talade massor sen kom raymond ett tag efter de kom Emilia o Anna.. satt o lyssnade på gammal musik o tala om lite av varje..=) 22.20 tog vi bussen till stan gick ner till stråket träffade Niklas där men tappade bort han ganska snabbt de va så himla mycket folk så vi bestämde oss för att gå till G3 istället fastnade på The Rock i mellan träffade Samuel där o Niklas ringde o frågade vart vi var så han kom dit han med sen gick vi till G3 massa folk där också.. träffade Håkan han kom inte in där så jag fröskte få in han på alla möjliga vis men ne dom ville inte ha in honom så han fick vara kvar ute... stackarn.. efter ett tag gick vi till MCD o käkade jag åt för 3människor typ=) om inte mer=)) gott va de=) sen va de bara att jaga taxi Emilia fick ta mig sig Robin o Niklas hem o jag följde med Amanda o Henke hem=) somnade ganska snabbt men under natten vaknade jag 1000gånger av att jag hade ont i tuttarna fick gå upp o pumpa o inläggen va helt fulla så fick byta dom ett antal gånger.. annars sov jag som en kung=) igår så va jag kvar hos henke o amanda till fyra va inge bakis bara seg hem orkade jag egentligen inte gå va så seg men ville hem o träffa hampus några timmar iallafall... han ska ju sova vid 8.. kom hem här va de ingen hemma precis när jag skulle ringa o kolla vart dom va ringde nicke sa att dom va i lekparken så jag gick dit hampus blev glad maya hon sov bara=) gick sen till johan o Erika o fika sen hem o tvätta Elaine gjorde tacospaj..=) sen va de dax att sova för hampus elaine va inte långt efter med att lägga sig jag po Nicke la oss vid elva...


Idag har vi inte gjort så mycket sagt hej då till elaine o varit till affären o i lekparken.. båda barnen sover ja har plockat undan lite.. nu degar jag ett tag..=) snart är de fullfart igen..=)

Inga kommentarer: