fredag 24 juli 2009

25År oj

Idag har vi varit ute mäst nu sover hampus maya ligger o kollar runt=) Elaine kommer sen=) hon ska vara barnvakt i morgon till maya iallafall nicke ska förmodligen ha med sig hampus på middag.. jag ska på stråket=) se hur de ska gå=) a får dricka med måtta=) va ju ett bra tag sen..=)


I förr går satt ja o kolla på TV då sa dom att vid 25års ålder börjar man få sämre ägg redan vid 25.. då måste de ju vara meningen att man ska skaffa barn tidigt? Människa skapades väl så av en anledning? elleR? kan de vara därför många har så svårt att få barn idag? att man väntar alldeles för länge?
Jag behöver ju inte oroa mig ja är ju färdig med barn=) ska inte ha fler ha två de är lagom för min del=)


Ne nu ska jag tala lite med Maya sen ska jag försöka plocka undan lite o så ska ja dra upp lillemannen som tror att man bara ska sova jämt=))

Inga kommentarer: