onsdag 22 juli 2009

Dumt tänkande





Idag har vi varit hos Foffa o S en stund sen gick jag barnen o S på affären o sen till Jonas o Julia vid halv två gick vi hem för att ge hampus mat sen sova.. Maya somnade också ja passade på att städa lite.. sen vid fyra blev de mat Sveding va här också så han fick mat han med=) sen gick vi ut.. efter tag gick jonas S Nicke Svea o Hampus ut med hundarna o jag gick in med maya..

Maya är en mycket nöjdare liten flicka nu tror att jag helt enkelt gjorde helt fel från början o att de va därför hon va så missnöjd hela tiden.. jag tänkte bara på Hampus att jag inte skulle missa massa tid med honom så då blev Maya lidande bytte blöja gav henne mat kände mig allmänt stressad av att inte vara med Hampus hela tiden.. men nu har jag fått balans på de hela så nu leker o talar jag med Maya hon ler o har nu börjat ge små ljud tillbaka=) o Hampus han är nöjd o glad han med känner att jag fått en bra balans tror att mina barn känner lugnet dom med... <3

i morgon får man se vad som händer..=)

Inga kommentarer: