fredag 25 september 2009

Fredag







Idag åker Hampus o Nicke till Kälarne till Nickes mormor o morfar.. så de blir girlpower här hemma hela helgen jag Maya o Diva..=) vilket team..

Barnen sover midda nu o jag har städat köket o betalat räkningar o insåg att vi kommer inte alls ha mycket pengar kvar känns dystert när man är van att ha ganska mycket pengar över.. men men.. vi har överlevt på mycket mindre så de gör vi nu med... =)

Overallaen va super fin o de passa Hampus jätte bra=)) Skorna jag fick va så super sköna o fin =))<3

tänkte jag skulle ta mig till stan i morgon o köpa vantar till Hampus dom försvinner ju? fingervantar är som strumpor har jag kommit fram till=) ska hämta ut mina tågbiljetter också=)) den 26November kommer jag till Örebro=) nu finns de ingen återvändo=)) haha.. inte gråter jag för det... kommer bli JÄTTE konstigt att vara barnledig en hel vecka.. mysko mysko.. åka tåg själv de har jag inte gjort sen ja jag vet inte när.. men tror jag ska ta med mig datan kan jag börja glo på rederiet de är ju några avsnitt att se de kommer ta mig en evighet att ta mig igenom alla..

livet leker o jag är glad o lycklig=))


CambridgeKuren:
De går bra men känner inte om jag gått ner något? känns som jag går upp av någon konstig anledning.. men de får jag verkligen hoppas att jag inte gör ... de flyter på o är en vana nu mera.. tänker inte så mycket på det... de enda jag försöker tänka på är att äta typ samma tid varje dag...

Inga kommentarer: