söndag 27 september 2009

Girl Power


i fredas åkte Hampus o Nicke till kälarne så jag Maya o Diva har varit själva här hemma.. o jag har gjort massor dammsugit under kyl o frys städat bestick lådor tåkat skåp rensat skaferiet (stavning)dammsugit o skurat städat badrummen fixat Hampus rum duktig jag=)) har också hunnit med lång promenader o mycket uppfostran med Diva o pinnkastning=) Grete va barnvakt till Maya en timme igår de blåste så o Maya gillar inte att vara ute då så Grete va snäll o va barnvakt medans jag o Diva tog oss en lång promenad=) påtal om Grete hon är så snäll ställer alltid upp är så glad att ha henne som vän<3

Saknar Hampus som bara den o om bara några timmar kommer han hem o gör hemmet fyllt med ljud igen tyst utan han..=))

tänkte att jag skulle ta o glo lite på Tv o vila om en stund ... känner mig lite små seg faktist... igår vakna jag 09.20 o idag 09.30 trodde jag skulle sova halva dagarna men ikke där imot har Hampus o Nicke gjort de igår gick dom upp halv elva o idag gick dom upp halv tolv=)) skönt för min sambo att få sova =)

Jag har börjat söka jobb som bara den Nicke vill vara pappaledig=)) jag är överlycklig bara hoppas att jag kan få något jobb de är ju inte det lättaste just nu men de ä bara att söka o hoppas=)) jag kan inte bara vara vikarie heller vi må ju veta typ hur mycket pengar vi får en månad.. men skulle jag få en 50% tjänst så kan ju Nicke jobba 50% också så jobbar vi båda halv tid o är hemma halv tid.. de funkar också=))

Färgade håret igår för att få den blonda lite blondare de va bara de att jag blev "bimbo" blond=)) men de blev bra det med..=)) se när jag tar någin bild på det=))

Cambridgekuren:
De flyter på tänker inte på det.. Lilla syster började igår=) jag HEJJAR som bara den på henne att hon ska fixa det..=)) Hejja SANDRA HEjja SANDRA=)) på torsdag är de vägning varken jag eller Amanda kunde på Tisdag så de fick bli Torsdag hoppas på 2 kilo...

1 kommentar:

Grete sa...

Vad glad jag blir när du skriver sådär! <3 Kärlek i massor