onsdag 2 september 2009

hm?!





Mår som jag vet inte vad känner mig som den sämsta människan som de värsta mamman som en dålig flickvän som en dålig vän ja typ allt känns bara skit idag.. va länge sen jag kände så här... vill bara gå o lägga mig o sova bort denna dag... orkar inte med mig själv...

Ska snart hämta Hampus o hoppas för allt i världen att han är på bra humör Maya har varit snäll hela dagen idag... hoppas hon fortsätter så orkar verkligen inte med massa skrik o krongel idag... Idag önskar jag verkligen att mina barn slapp vara med mig... men de ä bara att ta sitt ansvar o göra de bästa av dagen/kväll...


CambridgeKuren:
Tredje dagen nu efter som att jag mår som jag gör är de inge problem idag är inte hungrig vill inte ens tänka mat ... tog Kako shaken i morse den va helt okey smakade som lite starkare Oboy jag gillar inte oboy på morgonen så nästa gång jag ska dricka den får de bli på kvällen då blir den nog godare också,...

2 kommentarer:

Grete sa...

Det är bara att säga till om du behöver avlastning några timmar eller bara vill komma bort lite. Jag finns här!
Puss och kram//Grete

angelica sa...

skickar en stöttande kram!!!!!!
massa kraaaaaaaam angelica