torsdag 3 september 2009

bra idag

Ja nu är ångesten över mår jätte bra idag.. tackar för de.. usch de va inge roligt igår men efter att jag hade hämtat hampus igår kändes de lite bättre men inte så ja mådde bra vi va ute till fyra typ med Amanda Julia Svea Emilie o celin (stavning) de va skönt så man hade någon att tala med iallafall... Amanda va snäll o åkte o hämta min mobil tackar=)) efter att vi hade gått i lagade jag mat fast jag hade sagt till Nicke att han fick göra de men kände att jag orkade göra de... när dom åt gick jag ut med Diva o gick på affären köpte lite av de som va slut.. sen hem ... gjorde inte så mycket på vällen va helt slut.. Maya va super snäll hela dan igår... till och med på kvällen inge skrik alls... =)))

Idag började morgonen halv sju då Maya vakna o tyckte att vi skulle gå upp gav henne mat låg o drog mig till kvart över sju då Hampus vakna sen va de bara att tvätta barnen klä dom ge Hampus frukost sen mös vi till halv nio då va de dax för Maya att sova o Hampus till dagis lämna han på dagis men han blev lessen idag igen... ja får ingen ångest utan känner mer sluta löjla dig typ..=) elak? tog med mig Diva till dagis så efter att vi lämna Hampus tog ja en timmes promenad.. så skönt.. Diva va duktig kan de ha varit godiset=))


CambridgeKuren:
på middan igår fick de bli en banan shake orkade inte göra ordning grönsaks soppan bananen är ju såå god=)) tog grönsaks soppan på kvällen vilket jag inte tyckte va någon höjdare men ska krydda den lite nästa gång se om den blir godare då...
Idag är de fjärde dagen tog en vanilj shake nu på morgonen den är mumma=)) sen blir de kyckling soppa med kryddor se om den blir godare då.. i kväll blir de mint kako shake.. de går bra idag va jätte hungrig i morse men de gick över efter att jag hade tagit min vanlij shake... vatten är ju så J.VLA less på nu... så jag fick bara i mig 2½ liter igår man ska egentligen dricka minst 3 men de gick bara inte... så idag får jag nog ta o dricka 3½... men hoppas penny har rätt att de går bättre efter en vecka..

Inga kommentarer: