torsdag 3 september 2009

Duktig Store Bror




HAr städat idag dammat dammsugit plockat undan =) o spelat musik för hela torvalla tror ja..=) Anneli hade hört iallafall=) haha... efter städningen blev de att gå o hämta Hampus tog med mig diva DUM som jag va fy fan vad hon gjorde allt hon inte skulle.. men men vi kom fram i tid iallafall Hampus hade precis vaknat när vi kom hämta de jag skulle ha med hem efter som att de va sista dan för veckan satte han i vagnen brevid Maya o såg att han fortfarande hade tutten i munnen så tog de o sprang in o la den i hans låda.. när jag kommer ut ser jag att han tar bort en tjejs hand från Maya o ryter till åt henne då hade tjejen nypt Maya .. DUKTIG STOREBROR=)) gick hem lämna Diva sen gick vi ut o lekte lite sen in o gjorde inte så mycke lagade mat oså sen gick Nicke o jag tog o rakade av Hampus håret..=) han va super duktig=) sen tog jag med han o Maya o bada=)) Nu sover båda barnen..=) Maya har varit super mysig hela dan <3 inte skrikit någonting på hela dan..=) Nööjd...


CambridgeKuren:

Tog Kyckling soppan till midda o kryddade den med Curry den blev jätte god =) tur de annars hade jag nog fått leva med att bara ha svamp soppa... efter fyra va de så ja nästan satte mig o åt något va så sugen .. men ja höll fingrarna i styr .. de är som jobbigast mellan 16.00-18.00 annars är de inte så jobbigt... Ska snart ta en kako mint shake...

Inga kommentarer: