söndag 6 september 2009

Tv-bänken




Nu har jag inte skrivit på några dagar se om ja kommer ihåg va jag har gjort=)

Fredags så va vi till gläntan på förmiddan va inte många där men trevligt=) efter de gick vi hem barnen fick äta o sova va på en promenad på kvällen sen tror ja inte de va någe spec mer med den dagen..=)

igår så gick vi ut o gick hela familjen plus Emilia o Foffa=) skönt.. när vi kom hem kom Henke o Emilia o Foffa fick vara barnvakt (viserligen sov barnen så de va nog inte så jobbigt för dom) Ja henke o Nicke åkte o köpte de som behövdes till Tv-bänken sen hem o satte upp allt dock hade vi köpt för lite Mollisar (stavning) så ett skåp kom inte upp.. när de va klart satt vi o surra ett tag sen åkte ja henke o Amanda o spelade bowling jag förlorade=) men de va inte så stor poäng skillnad=) efter de drog vi till spelhallen de va super kul=)) sen hem va hemma halv elva typ..helt död=))

Idag kom henke vid tio o han o nicke drog o köpte mer mollisar (stavning) sen kom dom hem o satte upp sista skåpet de ska in mer saker i tv bänken men orkade inte fixa de idag satte också upp lite saker i hallen..=) jag är SUPER NÖJD=)) gick på en promenad när allt va klart de va så skönt de går fortare o fortare för varje gång..=) när ja inte hade så långt kvar smsa Grete o undra om hon fick komma på Kaffe så ja mötte upp henne så gick vi hem hit de va massa folk här när vi kom Jonas Foffa Emilia Johan.. ja sprang till tvätt stugan på en gång sen va de bara att bada barnen tvätta dom sen la jag Hampus Grete tog Maya hon somnade i hennes famn=) sönosen..=) så snällt... Kände mig dock så osocial mot Grete kändes som att ja hade 3000saker att göra..=( nu är ja helt ensam de är tyst inge spring o de är så sköönt=)


CambridgeKuren:
I Fredags åkte jag dit åt pasta o baconröra dock inge mycke men tillräckligt för att jag skulle få ångest.. usch o fy vad jag ångrade mig..=( men de va bara att lägga de bakom sig o ta nya tag.. nu känns de inte så jobbigt längre börjar bli på rutin nu vilket är skönt.. känner inte alls så där strakt nu när andra äter att jag också vill ha utan mer e skit samma ja överlever utan att känna smaken av de dära .. o jag känner mig lika målinriktad igen som ja gjorde precis innan ja började.. förstod nog inte riktigt hur tuffa dom första dagarna egentligen va... På tisdag ska ja iväg o väga mig se om de har hänt någe=) Hoppas=)

Inga kommentarer: