måndag 7 september 2009

Bad med Hampus<3

Idag har jag maya o hampus varit med Emma Gabriell o Milo hela förmiddan sen va de hem o gjorde mat åt hampus sen somnade han fort=) Maya somna hon med efter en stund så passade på att diska plockade undan lite.. halv två vakna hampus o två kom Emilia för att vara barnvakt till Maya så jag o Hampus kunde åka o bada=)TACK SÅ JÄTTE MYCKET EMILIA..=)) de va jätte kul bara han o jag=)) vi badade i två timmar sen va han trött o satt mäst bara så frågade om vi skulle åka hem o de tyckte han... på bussen hem va Emma o barnen så följde med dom hem o tog ut sixten man må hjälpa mammor som har sina sambosar på jobb långt bort... efter de gick vi hem duschade sen åt han o nicke gissa va de blir när man själv inte lagar mat? Billys pizza men hampus klaga inte=) sen va de säng för han o samma sak för Maya... vid 8 gick ja ut o gick så skönt va lite seg först efter allt badande antar jag men efter fem min gick de bra=) o fort... va ganska död när ja kom hem men ja va får ja höra? nu ska vi städa du ska göra de o de hade ingen lust alls men orka tjafsa? så tog o stor städa badrummet.. men nu tänker ja inte göra något mer idag...


CambridgeKuren:
Dagen har gått bra dock blev ja skit hungrig när vi hade badat klart men tog o drog i mig vatten o då gick de över... i morgon ska vi iväg o väga oss se om de har hänt något=) de känns bra känner mig stolt över mig själv att jag klarat de så här länge visst är de lång tid kvar men ja är stolt över de jag har lyckats med en så länge..=)

Inga kommentarer: