onsdag 9 september 2009

stress stress

Igår va morgonen super bra gick o lämnade Hampus han va glad o pussade o vinkade hej då till mig o Maya sen gick ja o Maya till Amanda sen for vi upp på stan o vägde oss .. va tvugen att städa började med de oså ringer telen från dolt nummer svarar då är de från dagis Hampus har blivit geting stucken på läppen o dom ska köra han till vårdcentralen så ja sprang upp med Maya till Foffa sen sprang ja till vårdcentralen fick träffa doktorn som tittade sen fick vi vara kvar i 40min sen fick vi gå hem hämtade Maya stoppade i hampus lite att äta lika så med Maya.. tog de ganska lugnt sen på kvällen kom Robin=)) de va kul att träffa honom==) tog mig en promenad i spöregnet men de blev ingen lång typ 30min.. efter de så tog ja mig en liter vatten sen sängen... i morse vaknade Hampus 07.15 ja va död=) men vaknade till ganska fort.. gjorde ordning barnen försökte hjälpa Nicke att få näsblodet att sluta men de bara forsade sprang med Hampus till dagis sen hem då säger Nicke o va trött ja är o tvär somnar jag blev rädd efter som att han blödde så mycket näsblod o hade gjort de sen fem på morgonen.. ringde sjukvårdsupplysningen men de blev man inge klockare av... kvart över tio gick ja med Maya till BVC 7135g o 62Lång=) stor tjej nu väger hon som Hampus gjorde i samma ålder Hampus va 63lång... kvart i elva kom Nicke dit o tog Maya o jag gick till barnmorskan på efterkontroll de va inge spec med de.. sen hem Nicke åkte till jobbet vilket ja inte tyckte att han skulle göra efter som att han hade blödit så mycket oså va han yr.. men han orkade inte krongla så han åkte endå se om han kommer hem eller hur de går?!

CambridgeKuren:
Vi va o vägde oss igår min resultat blev
2cm runt bysten
10cm runt midjan
5cm runt höften
3cm på varje lår
3,9Kg lättare=)

Är super nöjd med de..=)
Men efter att Hampus hade blvit geting stucken o allt som hände så glömde ja både middan o kvällisen igår .. men jag hoppas inte de spelar så stor roll...
nu går de mästa på ren rutin o de är skönt slippa tänka hela tiden.. Måste fortfarande tänka på vattnet påminna mig själv att ja måste dricka.. men köpte smak grej som man kan ha i vattnet igår så hoppas de blir lite lättare med de... =) ska prova de sen...

Inga kommentarer: