onsdag 9 september 2009

ÄLSKADE BARN<3





När jag skulle hämta Hampus idag så sova Maya så jag ringde Foffa o bad han komma ner o sitta här medans jag hämta Hampus o de gjorde han tackar Foffa=)) när ja kom till dagis sov Hampus så lyfte bara över han till andra vagnen så sov han nästan hela vägen hem också... när vi kom hem va han sur så de slutade med att han fick välling till mellanmål =) efter de blev han glad o jag o han o Maya herjade runt ett bra tag... tills ja insåg att klockan va hur mycket som hälst alltså dax att göra mat.. sen hände de inte så mycket mer denna dag la barnen vid sju idag kunde faktist Maya somna innan Hampus jag blev chockad (stavning) men de ä bra =) Hampus somna 15min senare=) sen hoppade ja in i badet.. Nicke åkte till Kövra nyss han ska till tandläkaren i morgon förmidda... så nu är jag helt ensam men snart börjar efterlyst=)

Hampus börjar bli jätte duktig att gå på pottan.. de va länge sen han kissade på golvet=)))) stolt=))


sitter o funderar lite på vart gränsen går mellan att skvallra (stavning) och berätta? de jag tänker på känns lite som att skvallra men känner samtidigt att personen ifårga bör veta... de är inget allvarligt men vet att de kommer bli bråk om det.. a vet e fan... hur tänker ni andra?


CambridgeKuren:

De flyter som bara på nu prövade att smaksätta vattnet idag med Hallon pullver o de va la okey inte så gott som jag hade tänkt men gott..=) vad ska ja säga mer? ja längtar så tills nästa vägning..=)) de gjorde ja sist också men när ja väl va där hade jag kunnat gå där ifrån blev jätte nervös=) haha

4 kommentarer:

Anonym sa...

hej gumman.. vad kostar cambridgekuren? och hur får man tag i den... e så sugen på att prova!!

svallra, hm beror ju på vad saken gäller liksom!
kanske ska man säga nått till båda o sen backa sj?

kram angelica

Grete sa...

Sånt där är svårt, jag vet ju inte riktigt vad det gäller, men om du känner att du vill berätta så tycker jag du borde göra det. Det är inte skvallrigt att bry sig! Puss

Angelica sa...

Hej, det är inte jag som har kommenterat ditt inlägg :)
Men tack för tipset.. Jag kör med naturdiet smoothis oftast, tycker de e godare ;)
När jag kommenterar så länkar jag alltid tillbax till min blogg, så du vet :)
KRam

http://miloalexander.babyblogg.se sa...

Hej. länge sedan jag läste din blogg nu. behöver ju inte, vet ju redan allt om er ;) haha.

det där med skvaller, vet inte om det är aktuellt längre, men prata med person ett, (som du tycker hag gjort fel och be den själv ta ställning i det hela) dumt att lägga sig i för mkt och förlora två vänner. vet ju inte vad det handlar om, men räknar med att det är med två personer.

och du.. du är jätte duktig! och då menar jag inte bara med din kur, utan allt!

- puss, hej!
Kram! Emma