söndag 13 september 2009

stund sen

I Fredags va vi på gläntan på förmiddan o Ida kom dit=) hon följde sen med hem hit=) satt o talade massa massa=) vid två kom Svärmor=)) alltid lika kul... Ida åkte hem typ i samma veva som eline kom.. Nicke kom straxt efter dom hade inget att göra på jobbet så han hade fått sluta..=) va ute o gick på kvällen Nicke o eline gick på fest efter att jag hade kommit hem .. på lördagen sov både Nicke eline jätte länge ja roade mig med barnen va ute o lekte sen in la dom både två... på kvällen målade ja o Hampus med fingerfärg vi blev jätte fina =)) haha ne de mäst kom faktist på pappret denna gång men vi va färg glada både han o jag också=) duschade sen va de sov dax för Hampus o Maya... sen gick ja o eline ut o gick=) super skönt.. sen hem så kollade vi på Män som hatar Kvinnor.. tredje gången ja ser den=)) de är ju så bra..=))



CambridgeKuren:
De går bra de va jobbigt igår när Nicke o svärmor min satt o mös till filmen men ja övervann de med.. men de va med nöd o näppe.. dom hade ju allt chips popcorn nötter ostbågar dricka... ja allT=)) men ja intallade mig själv att om ja skulle smaka så skulle ja gå upp allt jag gått ner=)! haha.. men de funkade?!=) på tisdag är de dax att väga sig igen satsar på att jag har gått ner två kilo... hoppas de är så också..=)

Inga kommentarer: