tisdag 15 september 2009

vilken dag

de blev sent igår så ja har varit ganska död idag.. men upp tog jag mig lämnade Hampus på dagis sen iväg till stan sen hem eller hem vi va på gården hade packat mellis innan ja hämta Hampus så han fick äta den ute va super fint väder... Emma Milo o Gabriell kom o höll o sällskap... =)) Hampus va helt upp o ner idag han va jätte elak bet o slog typ alla..!! MOrrrrar... så de va med nöjje ja la han i sängen idag.. Ida o Krille kom hit en sväng o hälsade på=)) Mycket trevligt.. sen va ja ute o gick med Amanda..=) nu är ja hemma o är död...


CambridgeKuren:
Va o vägde mig idag o de visade 4Hg upp men vi konstaterade att jag är förstoppad så inte så konstigt har slarvat en del med vattenet så nu är de bara att dricka dricka dricka så jag får igång magen... men cm visade bra resultat=)tur de annars vet jag inte vad jag skulle ha gjort...

Byst 2cm mindre
Midja 3cm Mindre
Höft 4cm Mindre
Lår 2 cm mindre

Inga kommentarer: