söndag 20 september 2009

Hoppsan

har glömt bort min blogg tror jag=)) haha..

Veckan har gått fort tycker jag nyss vad de månda nu är den söndag..=))

Maya vände sig idag=))) <3 stor tjejen..=))<3 ska ta mig i kragen o lägga in lite bilder här snart ..

den 26November åker jag till Örebro=) stannar till 3 December de ä dock bara jag som kommer men de får duga åt er=)) haha... kommer bli konstigt att vara barnledig i en vecka inga måsten inga gull ungar att mysa med o leka med.. men dom kommer förmodligen ha en utvilad mamma när jag kommer hem..=)) den 3 October ska jag Amanda o Ida åka till Ikea jag lääängtar =))) haha i Örebro är man där var o varannan vecka men när de är 20mil till Ikea blir de inte varje dag.... ska handla lite smått o gått o en möbel till Hampus rum... =)


Hampus börjar bli sjuk tror ja hängig grinig se om de bryter ut eller hur de blir... Färgade håret igår så nu är jag blond igen men brunt under hår.. elle ja de är lite orange inte så farligt som jag trodde att de sjulle bli men ska färga igen på söndag... =) lägger in bilder sen eller i morgon...

Ska ut o gå med Amanda ikväll..=) har inte varit ute o gått sen i Onsdags tror ja inte bra men har gjort annat så motion har jag fått endå=)

Inga kommentarer: