söndag 4 oktober 2009

En vecka sen








Ja en vecka sen jag skrev o vad har man gjort i veckan? i Måndas hände det inte så mycket vad jag kan komma på iallafall?!=)va på promenad med Grete sen glodde vi på HoolyWoodfruar=)) I tisdags åkte vi till Kövra jag maya o Hampus åkte med Amanda hon skulle till Myrviken så de är ju inte så långt i mellan..=)) På tisdagen gjorde vi inte så mycket va på promenad o lite så..=)) skönt att vara på landet Me Like<3 På onsdag skulle Emilia o barnen kommit men dom hade magsjuka hemma så de blev inte så=( tyvärr.. men Rebecka o barnen kom de va kul=))) innan dom kom så kom Pekka in med en fågel som hade flugit in i verkstads fönstret o den kunde inte flyga så han tyckte att vi skulle ta hand om den o visst de gjorde vi det va bara de att efter fem min började den flyga o hunden o katten sprang som galningar efter den dom önskade nog att dom kunde flyga då=) haha men till slut fick vi ut den..=)) på kvällen åkte vi hem odå blev de mer eller mindre bara att lägga barnen kolla efterlyst sen sova... Torsagen va de fotografering på Hampus dagis=) dom tog korten ute så jag hoppas de blev bra trots att dom fick ha alla kläder på sig kalt här ju=) a men de blev nog bra..=)) drog till stan sen o vägde mig.. sen hem hämtade Maya (Nicke va hemma o va sjuk så han hade henne) drog till unga mammor va där ett tag o det va hur många pappor med som hälst de va kul=) brukar aldig vara någon brukar bara vara mammor=) sen vid halv två drog jag o hämtade Hampus på dagis o sen hem.. tror inte vi gjorde så mycket där på dan men på kvällen va ja ute o gick med Grete sen va de lyxfällan sen sov=)) i Fredas va de lugna huset här jag vaknade o va fökyld o samma sak för mina älskade barn så vi va mäst hemma o va döda..... va ute en sväng o fick lite luft iallafall på kvällen kom Henke o Amanda hit o lämnade en väg till mig sen satt vi o babbla massa..=))... igår va vi till lillänge sen stan skulle köpt pyjamas till barnen men han inte men därimot hitta jag en jacka jag vill ha men ska vänta någon vecka till så jag inte går ner alldeles för mycket i vikt för då må ja ta en storlek mindre... Idag va de min sov morgon så skönt..=)<3 Älskar att känna att jag kan bara ligga o slö dra mig om jag vill=)) <3 ska iväg o simma med Amanda sen..=))det började snöa inatt=)

CambridgeKuren:
Vägning o torsdags =)
Vikt: 2.2 Kg =))
Byst: 1cm
Midja:0 cm
Höft:1cm
Lår; 0 cm


cm minskade inte så mycket denna vecka men förmidligen för att jag fått mens... får se vad cm säger nästa vecka=)!!

Inga kommentarer: