tisdag 6 oktober 2009

Snö


Igår va EMilia med barn här det va jätte kul att träffa dom saknat <3vid tog en promenad till barnens hus o tillbaka va svettig när ja kom hem o lagom när vi kom in börjad de spö regna tur där=)) åt lite mellis sen åkte Emilia o hämta ett paket till mig o lämnade sin bil så jag hade alla fyra barnen själv de gick jätte bra Isabell va lite små sur på slutet men va nöjd när jag bar henne... =) efter att dom hade åkte så gjorde jag ordning barnen för att gå på Kalas hos Neo som blev ett år igår men Maya somnade så hon o nicke stannade hemma så gick ja o Hampus dit=) Hampus va jätte stolt när vi gick dit o han fick hålla i paketet=)) han gav de snällt till Neo n'är vi kom dit=) sötnos.. va där lite mer en timme de blev så sent så han inte vara där längre... sen va de hem o lägga Hampus ... sen gick ja promenad med Grete sen hem Grete följde med o kolla HoolyWood fruar=)<3

Idag lämna jag Hampus på dagis sen gjorde jag inte mycket vettigt diskade typ..=)) hämta han vid två oså va vi ute en timme sen in o röjde som bara den..=) lagade mat sen gick Nicke o Hampus till Affe o Anneli jag passade på att städa kök o ena badrummet... =)) när Hampus o Nicke kom hem hade dom med sig Affe o AC o nicke o hampus tog sig ett bad sen va de god natt för hampus o samma sak för Maya.. sen tog ja en promenad men de blev en kort en de snöa så mycket så jag såg inte vart jag gick..=)

I morgon ska jag sätta in p-staven äntligen.. =))


CambridgeKuren
de rullar på tänker inte så mycket på de har inte så mycket att skriva heller ... vägning på Torsdag se vad som har hänt denna gång..=)!

Inga kommentarer: