söndag 11 oktober 2009

Tv spels nördar?

för tre veckor sen köpte vi oss ett Wii o igår köpte nicke sig ett PS3 ingen av oss spelar spec mycket så varför han har fått för sig att vi ska ha massa tv spel vet jag inte riktigt=)) haha.. a men wii är skit kul att spela så de var bra o så fick vi ju bra pris på både wii o PS3 så de kanske va därför han kanske tänkte jag slår till=))

Idag ska vi till Emma o barnen ska bara greja klart här hemma lite..=)) Igår va ja o bada med Hampus de va skit kul=)) älskar att bada med han... han är ju helt galen när han är där=)) lite väl galen..=))

Väntar o väntar på Hampus kläder som ja beställt o min nya tele som verkar ta 1000år att få de är sån Kö på den a hoppas båda paketen kommer snart... orka vänta längre? telen beställde jag för 6-7 veckor sen o hampus kläder beställde jag för en o en halv vecka sen... så jag tycker att båda borde komma snart?!

ne nu ska jag ta o packa de jag ska ha med mig till Emma o så ska jag sätta på Hampus ett par byxor o de blir nog overall för han idag kalt o snö ute...



CambridgeKuren
Har faktist haft lite svårt att inte tänka på mat den sista veckan? vet inte varför men de har bara ploppat upp säkert tio gånger om dagen de gör allt jobbigare... men jag försöker tänka att nu är de bara 4 veckor kvar... Cm visade bra reslutat i morse eller iallafall runt bysten där de har varit minst minskning hela tiden... får se vad vikten säger i morgon så skriver ut cm o vikt i morgon...=))

1 kommentar:

angelica sa...

Vad duktig du är gumman!
Jag vill med rasa i vikt, men vette sjutton om jag verkligen skulle klara att bara dricka sånna där...
Blir man inte riktigt lös i magen?

Allt är bara bra med mig, så synd att du bor så långt bort, hade varit kul o ses!
Kram