fredag 16 oktober 2009

fy vilken dag

Har haft världens trotsigaste Hampus idag jag är helt slut att ett sånt litet barn kan göra en så arg`? han körde sitt eget idag o jag hoppas att han inte tänkt ha många sånna hära dagar till? kan vara så att de är för att han inte äter längre? han äter vällingen på morgonen o sen en banan men sen äter han inte varken lunch mellanmål eller middan... de kan ju ha med det att göra... så från och med idag slutar jag med ren kur börjar äta lunch o midda o soppa på morgonen o kvällen jag eller vi tror nämligen att Hampus matvägrar för att jag inte äter.. han kan peka på mig o säger sitta sen ger han mig sin tallrik o bestick försöker mata mig o sånna saker ... dumt att jag har varit så dum o inte fattat de innan? visserligen har han bara hållt på med de i en vecka lite drygt men iallafall...

Fick min iphone i tisdags de va jätte bra dock tror jag att jag är en sonyericsson människa så Nicke fick ta iphonen istället..=)) hade den i 2½ dag typ=) haha...

Kläderna jag beställt till Hampus kommer i förns i November morrrr.. vill ha dom nu... hade beställt en vinter jacka så fick ringa o säga att dom skulle ta bort den från beställningen behöver den nu ju inte om en månad..... de va synd de va så snygg o bra kvalite .. men men se om jag kan ta mig till stan i morgon se om jag hittar någon annan kanske...

På söndag blir de badet för mig o Hampus igen..=) haha.. Emilia med familj ska dit o jag vill ta alla chanser jag får att få träffa dom..=) så de får bli en sönda till på badet..=) jag lider inte bra motion o de är så roligt att leka med Hampus han blir helt galen när man badar=)

På Torsdag kommer älskade lilla syster Sandra.<3 Läängtar=)!!

Har myst lite med Foffa o Nicke dom gick för ett tag sen nu sitter jag bara o degar mäst... kanske ska sova snarT?!=) efter den här dagen borde jag ha dött för 100år sen.. men jag håller mig vaken av någon knepig anledning=))


CambridgeKuren:
ja som sagt från o med i morgon kör jag inte ren kur längre... ska sumer allt jag gått ner nu under sex veckor

Byst; 12Cm
Midja: 17cm
Höft: 14cm
Lår: 8cm
Vikt: 10.5


Mycket nöjd men ska ner iallafall 5kilo till men dock med mat iblandat ... så de tar ju längre tid men de spelar ingen roll mina barns hälsa är den viktigaste hälsan..<3

2 kommentarer:

Johanna sa...

Antagligen är det ju därför han inte äter, dom gör ju som vi! :) Du ska vara stolt över dig själv för att du börjar äta tillsammans med honom igen, alla skulle nog inte offra sig så, men det måste ju alltid handla om barnens bästa. Du är duktig du, Ullis! Både med dina barn och dig själv. /Johanna

Anonym sa...

Finns det något kvar av du? Förstår att hampus vill att du äter.. Hihi. Vad duktig du har varit med kuren. Awsome!