lördag 17 oktober 2009

Mycket riktigt

Ja åt lunch med Hampus idag o mycke riktigt han åt som han brukar=)) jag blev så glad...tur att de bara var att jag inte åt-... var livrädd att de skulle vara något annat som är svårare att lösa... men som sagt nu äter han=)) Har haft en mycket roligare son idag också..<3

Vid ett tog jag med mig Diva o gick till lillänge sen till barnenshus sen skulle jag ha gått hem med de blev mörkt o jag trodde att de snart skulle börja regna så tog bussen hem.. men ikke de kom aldrig något regn så jag kunde ju ha gått=) a skit samma får bli en annan gång de..=) Köpte nya vinter skor till Hampus o två par strumpor till Maya... köpte vinterskor för länge sen till Hampus men de var fel storlek o de upptäckte ja när första snön kom så han fick ha dom han hade förra året så länge dom passar men han kan inte ha sockar i dom... men nu har han nya som är perfekta o rea va de på dom också=)) Nöjd...=) ¨¨

ska ut o gå ikväll också tänkte jag o hoppas att Emma o Grete kan följa med känner för att tala o tala typ=) känns som att jag inte har talat på hela dan.. =))!


CambridgeKuren:
konstigt va de att äta idag åt visserligen bara en korv men iallafall de va knepigt=)) ska göra kyckling pommes o sallad snart men jag ska bara äta kyckling o sallad... på något sätt känns det lite som en lättnad att kunna äta igen... känns mer som att jag har ett normalt liv igen.? vet inte riktigt hur jag ska förklara=) men ja hoppas jag går ner lite varje vecka iallafall.. men de borde ja om jag motionerar lite mer varje vecka så...=))

Inga kommentarer: