söndag 18 oktober 2009

Söndag


Igår på kvällen blev de mys med Grete=)) va hemma vid halv ett=) trött som bara den va ja så jag somnade typ på en gång när ja kom hem..=)) Sov till kvart i tolv idag då kom Nicke o tyckte jag skulle gå upp för att Elaine skulle komma på besök så de var bara att palla sig upp..=)) medans barnen o Nicke sov gick jag o Elaine till Jysk o kikade lite..=) mötte upp Emma där också=)) köpte mig två linnen där... två för 99kr de tyckte jag va bra efter som att jag inte har några linnen längre som passar så va de ett bra köp=)) när vi kom hem va de helt tyst alla sov.. men Maya vaknade efter en stund sen Hampus sist Nicke=)) jag o Elaine tog med oss Hampus ut o lekte lite jag o Elaine åkte lin bana skit kul=)) Hampus tyckte de va kul att titta på=)) sötnos=)) <3 sen gick vi hem då kom Pekka o Johanna =)) de va jätte kul att träffa Johanna de va för länge sen... när dom hade gått dog båda barnen=)) skit trötta... Älskade barn... =))

På Torsdag kommer lilla syster Sandra jag lääängtar som bara den..=)) o den 29 Kommer Matte=)) hoppas att jag kan ta mig till Kövra då o hälsa på jag måste ta mig dit..=)) saknar han juu..

nehe undrar om jag ska lägga ner denna dag o gå o lägga mig i ett bad o sen dö i soffan kanske?! =)

Inga kommentarer: