tisdag 20 oktober 2009

förstår inte


Maya har kronglat två nätter i rad nu hon som mer eller mindra sovit bra sen hon kom? hm? trött blir man när man inte är van med Hampus hade man vanan inne.. men nu blir jag alldeles konstig=) haha... bad Nicke att ta henne sex i morse tänkte en timme kan han fan offra vad får man för svar? ne jag måste få sova de dära får du ta... MEN VA FAN jag har gjort de sen halv tre inatt o från halv två igår natt.. va är felet? ska man inte ställa upp på varandra?! blir så besviken på honom.. vart är omtänksamheten?! ja så att säga att vi är lite osams de är att ljuga vi är jävligt osams de är sant... kommer så vara tills han ber om ursäkt...

Har varit o handlat idag på willys o ÖB med GretE=)) handlade blöjor o lite av de som va slut här hemma ska stor handla på freda eller månda... när ja kom hem gav ja maya mat sen satte jag henne i babysitterna oså började jag städa tyckte de blev tyst så gick o kolla till henne då sov hon =) sötnosen..=) <3 nu har jag städat klart ska bara lägga ordning alla filtar i soffan =))


Förstår inte en vän till mig har gjort ett bra beslut för ett tag sen jag trodde verkligen de skulle göra henne gott o att hon skulle få lugn o ro men de känns mer som att de kommer bomb på bombo för henne=(( Lider med henne.. usch.. men snart vännen måste det vara din tur att få må super bra.. det är du mer en värld nu...


BARA TVÅ DAGAR KVAR TILLS SANDRA KOMMER<3<3<3

Inga kommentarer: