onsdag 21 oktober 2009

MAssa Besök




Maya sov från kvart i sju till kvart i sex i morse=) de va så skönt..... när hon vaknade gav jag henne mat sen sov hon till halv 8=) Hampus gick jag o väckte fem i 8 men då va han jätte trött så frågade om han ville ligga o dra sig en stund o de ville han så jag grejjade med lite annat så länge... 08.20 gick ja in igen o då sov han så väckte han igen o sa att han va tvugen att gå upp nu för att vi skulle till dagis sur o tvär fick jag upp han iallafall.. sen flöt de på ... va på dagis fem i nio typ.. sen va de iväg o väga sig sen va ja o pröva en jacka sen till gläntan massa folk där idag..=)) gick hem o åt lunch hämtade Hampus Emma Milo o Gabriell följde med hem=)) de var full fart kan jag ju säga... vid tre kom Anneli Milan o Neo också=) så då va de sex barn här=) Milo o Hampus va ganska osams hela tiden..=) men stund vis han vi mammor tala lite..=)) Affe kom också o tittade in... =)

När alla hade gått hem satte vi oss o åt sen städa vilket va en del med tanke på alla barn som varit här=) Hampus somnade halv sju o maya sju=)) Nicke är någonstans? som vanligt=) haha.. jag kollar på efterlyst..=)

I morgon är de Unga MAmmor o så kommer min Lilla Syster<3 <3 <3 Lääängtar..<3<3<3




CambridgeKuren
Va o vägde mig idag o de stod still tackar för de med tanke på att jag har börjat äta .. o 2kilo ska man gå upp ganska snabbt för att någon ficka fylls på sen går man ner igen så alltså har jag gått ner bara de att jag har gått ner av de jag gått upp=) haha.. skriver in mått i morgon orkar inte hämta pappret=)

Inga kommentarer: