onsdag 28 oktober 2009

Hur fan?

Lilla syster kom i Torsdags=)!! jätte kul att ha henne här=)) visserligen sover hon typ till mellan 12-14 men sen så=)) hon har blivit torsk på wii=) haha hon sitter där o nödar på kvällarna=))

Helgen har varit ganska lugn va till barnenshus i Söndags o lämnade in syskonvagn behövde byta ena fotstödet o fixa bromsen..=) fick låna en annan syskonvagn den ä skit ful o jobbig att köra men men de får funka nu behöver jag endå inte envända den..=) Elaine kom i måndags o igår tog hon med sig Hampus till Kälarne va o tog syskonkort på förmiddan dock började Hampus bli sjuk så han var lagom lätt att roa.. så korten kommer nog se lite lustiga ut=) Maya tyckte nämligen att fotografen va jätte rolig medans Hampus inte rörde en min=) haha... a de blir va de blir=)) följde med Hampus o Elaine till stan o Hampus kände sig jätte stor för att han fick gå själv på bussen men den förbannade jävla busschaffören körde iväg innan Hampus hade satt sig så han for ju rakt ner i golvet.. Ja skrek förihelvete du kan ju för fan inte köra iväg innan han har satt sig... blev så jävla arg... de gick bra iallafall men de kunde gått riktigt illa... va upprörd resten av dagen över det.... efter att dom hade åkt va de två timmar kvar tills jag skulle möta Nicke.. så roade mig i affärer sen gick ja en promenad sen till Nickes jobb... Gav Maya mat sen gick vi till stan för att leta skor till Nicke hittade ett par som han tyckte va bra=) tur de hans skor är trasiga så han blir ju blöt... inte bra... resten av kvällen va lugn dock va jag på dåligt humör då Maya vaknade 05.15 lagom när hon somnade om 06.40 vaknade Hampus.. så va trött o sur... men sov mellan 19.30 till 20.45 så då va ja glad igen.=))

Idag har jag varit o vägt mig 2Hg upp=( men jag hade räknat med det.., sen bar de av till lillänge för att köpa skor Nicke kan jobba i hittade inga igår men hittade ett par idag... sen hem sen till dagis på utvecklings samtal.. De va jätte roligt dom hade bara bra saker att säga om honom=)) dom tyckte han va snäll omtänksam intresserad av att lära sig o provade på allt..=)) sen tyckte dom att han var väldigt duktig på att gå=) o ja så sant en envis mamma=) haha.. när han va mindre tyckte han att man skulle hjälpa han när man var i skogen oså men jag envisades med att han skulle pröva själv innan han skrek...=) de va också skönt att veta hur de går för han o vad han gör oså.. dom tyckte också att de va kul att veta hur jag o Nicke tänker kring Hampus hur vi uppfostrar han o.s.v..=))

De är så tyst här utan Hampus o han ska vara borta enda till söndag.. kommer man lagom vant sig vid tystnaden sen ska man vänja sig vid rörelse o ljud igen.=)) Saknar han redan.. =)) va knäpp man är när de kommer till ens barn=)) vet ju att han har de super=)))

Inga kommentarer: