tisdag 3 november 2009

Sakna






Tiden gick så fort när Sandra va här kändes som att hon kom oså åkte hon .. endå va hon här i 10dagar... tomt är de utan henne må jag säga...

Festade i fredas med Matte Gunnar Rune o Pekka.. de va kul tills jag somnade .. men de viktiga va att träffa örebroarna... de fick ja ju göra=) skulle åka med 09.00 bussen hem på lörda morgon Håkan körde dit mig dock kom ja på att de va röd dag odå gick de ingen buss.. så gick hem till Rebecka o fick mig världens frukost med julskinka kycklingröra m.m.=))så de va inge synd om mig... sov en timme på soffan också med Wilma..=) mys... sen kom Mogge o Carro o hämta mig så åkte vi till Emilia sen till stan tackar för att dom skulle in till stan annars hade jag suttit fast i myrviken.. tack Carro för skjusen..(eller hur de stavas=))

i söndas kom älskade Hampus hem..<3 <3<3 saknat han som bara den.. dock va han fortfarande sjuk men han är mycket bättre nu så i morgon får ha gå till dagis... Britta o Sven körde in Elaine o hampus så dom kom upp på kaffe=) kul att se dom.. sandra o elaine skulle åka med Joahnna o Johan till Kövra så dom åkte typ på en gång..=((( kändes som att jag inte han säga hej då till Sandra odentligt.. de va så mycket just då... men jag grät lite sen när alla hade åkt=)...

Idag har vi varit ute i skogen oså har vi ätit nu sover båda barnen.. så skönt..=) tyst..=) inga måsten..=) ladda batterierna lite till dom vaknar om 1½ timme Hampus brukar va som en klocka han somnar 12 vaknar 14.. Maya brukar sova till 15 typ...
på tal om Maya hon o jag har haft våra bråk idag.. visste inte att en 5månaders bäbis kan ha sånna bestämda åsikter men till slut van jag o de ska jag fortsätta med ... =)

Inga kommentarer: