fredag 6 november 2009

dagarna springer iväg




Ja dagarna bara springer iväg... hinner knappt tänka vad man ska göra till veckan innan den är slut=) ...

Igår va de lämna Hampus på dagis sen iväg till unga mammor=) de va kul skrattade o skrattade =) sen var de iväg o hämta Hampus=) hans vantar försvann i onsdags o dom hade fortfarande inte kommit fram=( typsikt han hade bara ett par vinter vantar så må åka o köpa nya.. sen va de hem va ute ett tag men maya va så arg så vi gick in eller Hampus sa att vi skulle gå in jag blev helt förvånad=) Maya va skit arg o skrek o skrek jag trodde jag skulle få ett utbrott men till slut somnade hon..=) skönt.. vid halv sex tog ja med barnen o gick hem till Mia..=))sen hem=) lägga barn sen städa bort från dagens alla bravader=) Ante Affe Emilia o S va här på kvällen o spelade Wii=))

Idag blev de gläntan på förmiddan oså kom Emilia dit också lagom när vi skulle gå hem typ..=) vid halv ett kom Milo=) dock lekte han o Hampus till ett sen la jag Hampus sen packade jag ner Milo i vagnen gick ut för att han skulle somnade o han somnade ganska snabbt ... sen sov han näst intill till Emma kom för att hämta honom=) lättsamt att vara barnvakt=) efter att milo hade gått hem ringde jag Ellos o fråga vart mina kläder var dom var framme men vi hade inte fått någon avi så fick numret så när nicke kom hem drog jag o hämta paketet=) nöjd ... =) när ja kom hem va de bara att diska sen mysa med barnen sen lägga dom..=) dom var ganska döda båda två..

Älskar mina barn så fruktansvärt mycket.. <3 dom förgyller livet .. visst kan jag känna för att sälja dom i mellan åt men dom är det BÄSTA BÄSTA jag har<3<3 och skulle aldrig byta bort dom..... <3<3

Inga kommentarer: