onsdag 4 november 2009

så sant





Kolla nyss på efterlyst o så babla dom om de här med att man inte kan bli straffad om man är under 15 så säger GW att ja tänk hur många som skulle bli straffade bara på en dagis gård=) haha så sant.. tänk dom tar varandras saker slåss bitts puttas säger dumma saker... =)

Väntar på mina kläder fortfarande som jag beställde för 10000år sen blir vansinning dels för att jag inte har så många plagg som passar längre o dels för att dom sa att dom hade skickat de den 23oct o att de skulle ta 3-5 dagar.. MoRRRrrrr... har dom inte kommit i morgon ringer jag o skriker=) ne de gör ja inte men ringer o klagar iallafall...

Nicke han är knöpp klockan är 23.00 o han håller på att putsa fönster i tanburen.. =))<3 <3<3

Ne nu ska iallafall jag snart gå o sova...

Inga kommentarer: