lördag 14 mars 2009

.............

Ja morgonen den började kvart över fem? trodde jag skulle dö? Men men de vara bara att vara uppe o se glad ut som tur va så va Hampus lugn o go satt mäst med mig o glodde=) haha.. vid 8 gick vi o la oss igen då sov vi till halv tolv=) nöjd =) så utvilad är jag när vi vaknade så väckte jag Nicke också så gick vi iväg till Bonusmöbler o kikade hittade inge bra soffa.. hm.. men ska kolla på Mio också .. se om vi kanske går dit i morgon om de är öppet men de måste de väll vara... På vägen till bonus möbler fick Diva dra Hampus i Pulkan de gick hur bra som hälst de va så skönt att slippa ha en hund som drar armarna av en o skönt att slippa dra 13kilo bakom sig också=)) haha två flugor i en smäll=))

När vi kom hem kollade vi lite på datan efter en soffa hittade en som vi gillade men som sagt ska kolla lite mer innan vi bestämmer oss efter de gjorde jag mat kött potatis o sås Hampus åt som bara den jag med för den delen de va så j+++a gott=) vet inte va de va men de va gott=)) Nicke åt bra han med=)) Efter maten blev de till o diska o troka av allt som va skitigt=)) nu sover Hampus Nicke är hos S jag sitter här rakt upp o ner..

Se vad jag ska göra sen har en ide ska se om de går för sig=)

Kanske skriver mera sen..

Inga kommentarer: