söndag 15 mars 2009

Hej Hej


Dagen började vid nio typ började med att telen ringde men jag fattade inte riktigt att de ringde men så helt plötsligt tänkte jag DE RINGER IDA KANSKE FÅR BARN SNART? hahha=)) De va Ida som ringde men de va inget barn på väg=)) talade med henne sen gick jag upp då höll Nicke på att städa=) hur skönt va inte de då att vakna o se någon annan som städar=))härligt... A gjorde mig o Hampus i ordning o gick iväg till Anneli en sväng de va trevligt.. satt o talade om allt o inget typ=)) vid kvart över två gick vi hem Hampus somnade lika fort som ja la ner han i vagnen=)) Gos.. Gick en omväg hem de va så underbart väder=)) talde med Ida medans jag gick också=)) så sällskap hade jag=)) När jag kom hem så ja va säger man Nicke S o Johan höll på o städade här?! hahha va ganska nice att se tre killar som städar=)) S dammsög Nicke torka luckor o Johan putsade fönster=)) fixade lite mat efter en stund så åt vi sen gick alla hem o vi gjorde ordning Hampus för sängen vid halv 8 Krille o Ida kom precis då typ.. så dom va här en stund Hampus han somnade på en gång han va jätte trött han...

Gjorde ett fynd igår hittade en sån vagn jag ville ha på blocket samma färg o allt=)) så där känade jag massa massa pengar=)) NÖÖÖJD..

ne nu ska jag sova

Inga kommentarer: