fredag 13 mars 2009

Dagen

Hampus sov till tolv efter som att han somnade i vagnen på G från stan så va han svettig när han vaknade.. men glad iallafall=)) Vi grejjade på här hemma till två då trodde jag att jag skulle somna stående o bad Hampus att vi skulle vila en stund så vi la oss på hans "soffa" på hans rum han låg där i typ tio min men sen skulle han leka men jag fick faktist ligga kvar utan att han skulle lämna 1000 leksaker till mig=) vid tre gick jag upp o försökte vara rolig men jag va nog inte så rolig..=) Vid fyra gjorde jag pannkakor efter som att de inte blev några igår.. Nicke kom vid 16.40 så då åt vi.. sen hände de inte så mycke vi var ganska döda alla tre=)) satt mäst rakt upp o ner o glodde halv 8 gick Hampus o la sig.. vid halv nio kom Ida o Krille o hälsade på=) de va trevligt=)) dom var inte här så jätte länge men en stund blev de iallafall=)) Sen åt vi lite jag o Nicke nu ska jag snart sova klockan är snart elva Nicke har gått till S.. så han lär ju komma hem inatt skulle jag tro... men de är min morgon i morgon så han får ju sova=)) Längtar till söndag morgon då får jag sova vilket jag inte gjort på två veckor nu förr förra helgen va Johanna o Matte här så då ville jag vara upp på morgonen så jag han vara med dom förra helgen va jag i Kövra så Nicke har haft två fria helger att sova=)) Men ja söndag morgon så ska jag sova=)) haha.. Ska kanske i klaga egentligen han sover ju bra Hampus han vaknar ju inte ofta innan 8 oftast vaknar han vid nio =))

I morgon ska vi kolla om vi kan hitta någon ny soffa se om vi kan hitta någon bra oså ska vi mäta lite på TV- bänken vi vill ha...=))

Sätter punkten här orkar inte skriva mer nu=))

Inga kommentarer: